Bjorn Nyland vyhrál druhou výzvu Tesla Motors. Do garáže mu přibude Model S P90D
Tesla Motors zaslala minulou středu Bjørnu Nylandovi oznámení, že se mu podařilo vyhrát další Teslu. Tentokrát se jedná o Tesla Model S P90D (Ludicrous Mode zahrnut).
Bjørnovi se tak znovu podařilo přesvědčit nové lidi v Evropě, aby si zakoupili Model S. Tato výzva trvala do 31. prosince. Bjørn také vyhrál první soutěž, která se konala od června do října 2015 a jeho snaha byla odměněna zbrusu novým Modelem X z edice Founder’s Series.
Kdo by neznal The Millennium Falcon?
Bjørn začal úspěšnou karéru jako video blogger. Jeho youtube kanál je prošpikovaný historkami a zkušenostmi s Modelem S během nejrůznějších cest napříč Evropou. Kódové označení The Millennium Falcon, které červenému elektromobilu vybral po jeho zakoupení v roce 2013, znají všichni jeho fanoušci.
Tesla vede unikátní reklamní kampaň, co se týče samotného prodeje aut. Spoléhá na základní vášeň majitelů elektromobilů Tesla, na to, že budou chtít stejnou osvětu šířit do světa a velebit samotnou značku.
Wei postrčil Tesle neuvěřitelných 188 zákazníků!
Taktika zjevně funguje výborně. Co se týče “doporučovacího” programu, má Bjørn co dělat. Absolutní vedení drží chlapík jménem Wei z Číny, kterému se podařilo zlanařit ke koupi nového elektromobilu neuvěřitelných 188 lidí během pouhých dvou měsíců.
Sylvain Juteau z Kanady byl první, komu se podařilo splnit výzvu v Severní Americe a stejně jako Nyland je na cestě vyhrát i druhý program. Momentálně má 34 “doporučených” ku Bjørnovým 51.
Zatímco Wei, Juteau a Bjørn doporučili každý mnoho budoucích zákaníků, spousta majitelů Tesla má na kontě jen jednoho, dva. I ti se ale počítají. Juteau tvrdí, že konečné číslo plynoucí z referenčních programů je kolem 5 tisíc vozů z celkových 17 400 prodaných Tesla Model S za poslední čtvrtletí loňského roku.
Zdroj: This article originally appeared at TESLARATI. Follow TESLARATI on Twitter.