Tesla spouští projekt Loveday: soutěž o nejlepší fanouškovskou reklamu
Elon Musk před pár dny odpověděl na dopis desetileté Brii, která mu navrhovala, aby vyhlásil nejlepší fanouškovskou reklamu. Tesla odpověděla spuštěním projektu Loveday.
Projekt Loveday trvá od 4. března do 8. května
Tato soutěž má splnit právě to, o co Bria žádala. Poměří síly nejlepších reklam, které fanoušci vyrobili a označí vítěze.
Tesla zveřejnila podmínky projektu, které do detailu vysvětlují celý záměr. Akce byla spuštěna 4. března a skončí 8. května 2017, zájemci mohou přihlásit video trvající maximálně 90 sekund spolu s popiskem. Podmínkou účasti je dosáhnutí věkové hranice 18 let, nezletilí zájemci se mohou zúčastnit se souhlasem rodičů. Reklama musí být natočena v angličtině, veškeré popisy nebo titulky mají mít anglické znění.
Výherce získá pozvání na grand opening událost Tesla pro dva
Tesla následně vybere deset vítězů, jejichž výkon posoudí z hlediska originality, kreativity, relevanci spotu ve vztahu k Tesle a její obchodní misi a konečně na základě celkového představení. Top 3 nejlepší a vítěze hlavní ceny Tesla vyhlásí 22. května 2017.
První desítce nejlepších bude jejich reklama nasdílena na oficiálních sociálních stránkách Tesly. Top trojce se dostane ještě větší propagace v rámci sociálních stránek. A konečně hlavní cena zajistí dvěma lidem přístup na nadcházející událost odhalení produktu Tesla, která přijde. Spolu s tím Tesla uhradí rozumné cestovní výdaje a ubytování pro dva lidi.
Na stránkách Tesly jsou k nalezení veškeré detaily týkající se projektu Loveday.
This article appeared at TESLARATI. Follow TESLARATI on Twitter.