Inovativní servisování pro zákazníky Tesly
Pokud se vám nebude něco na vašem voze zdát, stačí vzít do ruky telefon a prostřednictvím aplikace nás požádat o servis. O zbytek se již postaráme. Takto nějak by mohla v v budoucnu vypadat péče o zákazníky společnosti Tesla.
Mobilní servis na počkání
Včera jsme vás informovali o nových verzích Modelu 3, které co nevidět dorazí na trh. Bohužel pro nás, vše se zatím týká jen trhu v USA a Kanadě a my si na Model3 budeme muset ještě chvíli počkat. O něco zajímavější je však informace, kterou prozradil Elon Musk krátce před odhalením nových verzí Modelu 3 a totiž to, že majitelé vozů Tesla si budou moci již velmi brzy zažádat o mobilní servis přímo z jejich mobilu prostřednictvím nové aplikace. Díky tomu se celý proces opravy urychlí a odpadne nutnost papírování.
It’s only slightly more expensive to Tesla (same price to car owners), but owner happiness is way higher, so worth doing
— Elon Musk (@elonmusk) 20. května 2018
Dle názoru společnosti se jedná o skvělé řešení, které přinese společnosti jen minimální finanční zatížení a zákazníkovi mnohem větší spokojenost a nulové náklady. Musk dále uvedl, že majitelé vozů Tesla, kteří slyší ve voze atypické zvuky, by se mohli spojit se společností a použít svůj chytrý mobilní telefon jako prostředek k přesnému určení zdroje těchto zvuků.
We’re working on allowing you to use your phone in car when you hear a rattle/squeak & pinpoint origin by acoustic signature & triangulation
— Elon Musk (@elonmusk) 21. května 2018
Pomáhej zákazníku svému
Tesla v současné době nabízí majitelům jejich vozů asistenční služby, které se na vůz vztahují po dobu prvních 4 let užívání nebo najetí 80 tisíc kilometrů. Asistenční služby mají řidičům pomoci k minimalizaci nepříjemností v momentě, kdy se automobil stane nepojízdným nebo se na něm objeví jiná závada. Podrobný popis služeb naleznete v dokumentech podpory společnosti.
V některých oblastech dokonce Tesla nabízí asistenci spojenou s píchlou pneumatikou. Dle dostupných údajů společnosti odpovídá do 20 minut a celá oprava je uskutečněna zhruba za jednu hodinu.
Jako v bavlnce
Tesla se o své zákazníky snaží starat, jak jen nejlépe dokáže. Během uplynulého roku zahájila hned několik programů, které měly za úkol usnadnit zákazníkům průběh opravy jejich vozu. V minulém roce například bylo oznámeno, že zákazníci, kteří mají svou Teslu v opravě, dostanou jako náhradní vůz Model S P100D či Model X. Jak Musk sám řekl, cílem společnosti je, aby zákazníci doufali, že oprava jejich vozu bude trvat co nejdéle, protože místo něj dostali to nejlepší, co může Tesla poskytnout.
A příkladem péče o zákazníky je také nákup 350 nových servisních vozidel v minulém roce, které mají za úkol obsluhovat stále rostoucí počet automobilů této značky ve Spojených státech, ale také v Evropě. V prosinci navíc společnost umožnila objednávku do servisu online, bez nutnosti volání do servisu. Její zákazníci se nemají vůbec zle a jak to tak vypadá, jejich výhody budou jen narůstat.
This article appeared at TESLARATI. Follow TESLARATI on Twitter.