menuMENUHledat

Tesla prodává auta jinak než ostatní a je na to pyšná

15.07.2016 15:39
Tesla prodává auta jinak než ostatní a je na to pyšná

Tesla prostě není obyčejná automobilka. I proto se prodejci jejích vozů chovají jinak, než jak je zvykem v jiných prodejnách aut. Elon Musk to ovšem kvituje s povděkem.

Tesla prodává jinak

Americká společnost Pied Piper, která se mimo jiné zabývá hodnocením chování prodejců aut různých značek, nechala ve svém žebříčku Teslu propadnout. Proč? Zkrátka proto, že lidé, kteří pracují v obchodech Tesla Store se nechovají jako klasičtí prodejci.

Elon Musk má z hodnocení radost

Elon Musk má ovšem z takového hodnocení radost a na svém Twitteru to okomentoval následovně: Tesla skončila poslední v tom, jak zákazníkům vnucovat své výrobky. To je dobře. V anglickém originále Musk doslova napsal “Tesla finishes last in being salesy! Good“.

Ke koupi vás nikdo nenutí

Dle slov šéfa Pied Pipera Franka O’Hagana se někteří zaměstnanci prodejen Tesla Store chovají spíš jako kurátoři na výstavě v muzeu než jako prodavači aut. Údajně většina z nich umí velice zasvěceně mluvit o vozech Tesla a dokáží prokázat velké znalosti v odpovědích na otázky případných zákazníků.

Když ale dojde na to, že by měli někoho přesvědčovat a lákat ke koupi, jsou prý spíš vyhýbaví.

Co je tedy cílem prodejců?

Zatímco hodnocení Pied Piper je takový přístup důvodem k umístění Tesly na samý spodek žebříčku hodnocení přístupu prodejců, nám takový postoj přijde spíš sympatický.

Souhlasíme s Elonem Muskem, který schvaluje to, že zaměstnanci v Tesla Storech vás nikdy nebudou nutit si elektromobil koupit. Cílem jejich práce prý má být spíš to, aby si potenciální zákazník svou návštěvu obchodu co nejvíc užil a lákalo ho to se do něj opakovaně vrátit. 

Nahoru