Mráz Teslu nespálí
Vstát ráno do zimy, rozmrazit zámky, modlit se, aby naskočil motor, seškrábat námrazu z okýnka a pak mrznout cestou do práce – to už je u většiny moderních aut nemyslitelné. Tesla samozřejmě nezůstává pozadu.
Konec protivné zimy v autě a foukání studeného vzduchu, když si chcete zapnout topení
Díky mobilní aplikaci se vaše skla, motor i baterie zahřívají, zatímco vy ještě ležíte v posteli. Než dopijete ranní kávu, váš vůz je připravený vyrazit do světa.
Vzhledem k tomu, že baterie obsahuje nemrznoucí směs na bázi glycerolu, mrazy ji nerozhodí. Poháněním vozu se navíc sama zahřívá a na přijatelnou teplotu se dostane během nějakých deseti minut. I když by se ochladilo natolik, že by musela investovat energii navíc, aby zahřála sebe sama, při běžném provozu a teplotách kolem – 10 °C to na dojezdu nijak zvlášť nepocítíte. Avšak nutno přiznat, že velmi silné mrazy mohou dojezd snížit asi o 20 % oproti běžnému počasí.
Pozor na několikadenní stání v mrazu
Jediný problém by mohl nastat, kdybyste vůz nechali stát několik dní v mrazu (nebo dlouhé hodiny v extrémním mrazu) – to se ostatně týká jakéhokoli automobilu. V takovém případě se doporučuje „parkovat v zásuvce“ ;) Udržováním baterie na přijatelné teplotě a současným nabíjením se vyhnete používání energie na ohřev místo na jízdu.