Pojízdný showroom Tesla vyráží na cestu
Před pár týdny odhalila společnost Tesla Motors nový pojízdný koncept “pop-up store”, tedy zajímavě řešené mobilní showroomy. Vypadají trochu jako kontejnery a dají se naložit na náklaďák. Co tím Tesla sleduje?
Oznámení o pop-up předváděčkách přišla už na úplném začátku června. A bylo trochu zvláštní, že Tesla, která normálně hraje různé druhy marketingových her, byla kolem této novinky tak nevýrazná. Proč tak potichu?
Prohlédněte si Model S
Jak už jsme psali v některých předchozích článcích (třeba v tom o Michiganu), Tesla to v Americe nemá úplně jednoduché, co se týče prodeje aut. Jelikož nepoužívají prostředníka, ale přímý prodej, mají to dost komplikované. V některých zemích Spojených států je totiž přímý prodej aut zakázán (typickým příkladem je třeba Texas), a tak se Tesla Motors neustále dohaduje a tahá po soudech, aby taková opatření změnila.
Asi nejsnazší řešení je koupit elektromobil v jednom z okolních států, kde je takový prodej povolen a pro vysněný vůz si pak dojet. Pro zákazníka je ale zajisté důležité auto před koupí vidět, pořádně si ho prohlédnout a ještě lépe se v něm i svést. A to práve řeší pop-up stores.
Showroom v novém kabátě
Jedná se vlastně o pojízdné showroomy, které Tesla vozí rozmontované na kamionech. Když dojede na určené místo, stavbu smontuje, vystaví Model S a předváděčka může začít! První taková zastávka se koná v Santa Barbaře a pop-up stores pak budou pokračovat po celých státech.
Společnost Tesla Motors tak efektivně ušetří náklady (například na výstavbu a provoz kamenných obchodů) a navíc se vyhne legislativním tahanicím. Za nás palec nahoru!
Zdroj: This article originally appeared at TESLARATI. Follow TESLARATI on Twitter.