Tesla Model S na okruhu Formule 1 – jak si sedli?
Nabíjení a spotřeba energie
Nabíjení bylo nakonec složitější, než jsme si mysleli. Původní plán byl, že si dáme dvě kola a pak pojedeme k nejbližšímu Tesla Superchargeru, ale ten byl vzdálený přes 60 km a to se nám nakonec nechtělo absolvovat, znamenalo by to obětovat dvě hodiny na cestu tam a zpět. Nakonec jsme využili 50 amp dobíjecí místo přímo na trati. (Jako bonus nám personál nic neúčtoval, což bylo velice milé.)
Spotřeba energie byla vyšší než na všech tratích, které jsme navštívili. Počítali jsme s poměrem 5 normálních mil na 1 aktuálně ujetou na okruhu (u všech ostatních to byly 4 míle/na 1 míli). Takže když se vše přepočítá, vychází to asi na 17 aktuálních mílí na jedno kolo na trati. Tím, že jsme mohli dobíjet přímo na okruhu, jsme mohli ujet kolem 15-20 kol, což zahrnovalo i zahřátí/ochlazení kol.
Celkový dojem – zábavný a nezapomenutelný zážitek. Velké díky COTA a Speed Ventures, kteří nám umožnili tohle všechno zažít.
This article originally appeared at TESLARATI. Follow TESLARATI on Twitter.