Tesla v praxi XVII: Jak se stát členem programu "Destination Charging"
Být členem programu "Destination Charging" je svým způsobem reklama
Věděla jsem, že služba zahrnuje vybavení jako takové, stejně jako umístění na mapě na obou webových stránkách s dobíjecími stanicemi a ve vnitřním navigačním systému vozů Tesla. Co jsem netušila, bylo, na jaký materiál má Mark nárok nebo dokonce zda se Tesla nepodílí i na financování samotné instalace. Šuškalo se o tom, že oboje je možné, ale nechtěla jsem slibovat nic, co nebylo oficiálně ověřené ze zdrojů Tesla.
Jídlo bylo dobré a kvalitou mě překvapilo, stejně jako servírování v bývalé školní budově. Byl to vážně skvělý oběd! A rozhovor s dalším majitelem Tesla byl ještě příjemnější. Dobrovolně nabídl místní škole svůj volný čas a také auto na jednu z přednášek. Nehledě na to, co se stane s nabíječkou, jsem věděla, že se do města vrátím.
Nové nabíjecí místo je hotové
„Ahoj, naše nová dobíjecí stanice Tesla je připojená a připravená k použití…”
Jako lusknutím prstů mi přišel e-mail od Marka s jednou z nejlepších zpráv toho roku. Za méně než dva měsíce, trochu hledání na webu, rychlého e-mailu a krátké telefonní konverzace, vznikly dvě dobíjecí místa hned vedle interstátní dálnice (I-81), které nejsou jen pro hotelové hosty, jak to často v programu “Destination Charging” bývá. Ale na dostupném místě hned vedle příjemné restaurace, kde není problém smysluplně strávit hodinu, než se vaše auto dobije. (Protože víte, jak to je, “destination”). A vážně to nebylo tak složité.
Zůstává ale spoustu otázek.
- Kolik zaplatí majitel za instalaci nabíječky?
- Je služba zpoplatněná?
- Jak se realizuje výstavba samotného dobíjecí místa?
- Je složité takovou službu získat?
Odpovědi naleznete v dalším díle seriálu "Tesla v praxi", který vyjde 15.3.2015.
This article originally appeared at TESLARATI. Follow TESLARATI on Twitter.