Tesloop překonal hranici 200 tisíc najetých mil s Tesla Model S
Tesloop je mladá společnost, za jejímž konceptem stojí mladík z Los Angeles. Haydn Sonnad si chtěl pořídit vlastní Teslu, chyběly mu ale prostředky. Jeho otec mu nabídl obchod: peníze mu půjčí a teenager mu je bude splácet. Sonnad souhlasil a vymyslel Tesloop.
Jak ovlivnilo 200 tisíc najetých km baterii?
Koncept tohoto projektu spočívá vv kyvadlové, placené přepravě Modelem S. Zákazníci, kteří chtějí jet z Los Angeles do Las Vegas a nebo do Orange Country si na internetu zamluví místo v elektromobilu, ten je vyzvedne a za 85 dolarů doveze do cíle. Najednou mohou jet až čtyři pasažéři. Díky tomuto fungujícímu nápadu se mladíkovi z LA v 16 letech podařilo vydělat na vlastní Teslu.
Tesloop nedávno ohlásil významný milník – s Modelem S překročil hranici 200 tisíc najetých mil (cca 322 tisíc km). Jak je na tom baterie po takové zátěži?
Výkonný ředitel společnosti Tesloop, Rahul Sonnad, uvedl, že baterie ztratila pouze 6 % ze své kapacity. Pro TechCrunch dále zmínil:
„Na denní popojíždění většina lidí nedobíjí úplně doplna. Alespoň ne do té chvíle, než je před nimi dlouhá cesta. My ale jezdíme dlouhé výlety denně. Rozhodli jsme se, že prostě vždy dobijeme do plna a uvidíme, k jak velké degradaci baterie dojde. Když to bude časem moc znát, stáhneme vůz z dlouhé trasy na Las Vegas a dáme ji na místní, kratší v Orange Country.”
Zajímavé také je, že Tesloop nemá vlastně žádné provozní náklady. Kromě výměny pneumatik a 12V akumulátoru nedošlo ve voze k žádným poruchám, ani problémům. Připočtěme k tomu stále se rozšiřující síť Superchargerů a nezbývá, než Tesloopu pogratulovat.
This article appeared at TESLARATI. Follow TESLARATI on Twitter.