Top Picks 2015 Consumer Reports: Model S má první místo
Consumer Reports vydává každoroční hodnocení “Top Picks”, ve kterém se Tesla umístila na první místě. Co takový žebříček znamená? Jaká auta v něm najdeme?
„Jsou to vozy, které zapalují benzín v našich žilách. Vozy, ve které věříme. Respektujeme je. A milujeme. Zároveň získávají vysoká hodnocení v našich žebříčkách a září v crash testech. Takže jestli potkáte redaktora Consumer Reports na nějaké party a zeptáte se ho: „Hele, jaký auto si mám koupit?“, tyto vozy budou odpověď.“
Co přesně znamená být “Top pick”
Výkon: Každé takové auto musí být zařazeno na vrcholu (nebo alespoň velmi blízko) své třídy a také musí dosahovat nejlepších příček našich žebříčků hodnocení
Spolehlivost: Auto mezi “Top Pick” by mělo dosahovat průměrného nebo ještě lepšího hodnocení na základě problémů a jejich řešení. Vycházíme z každoročního hlasování “Annual Auto Survey”
Bezpečnost: Vozy musí efektivně fungovat za každých okolností. V potaz bereme crash a rollover testy.
Celkově nejlepší: Tesla Model S
I přes všechny působivé nové vozy roku 2014, žádný z nich nebyl schopen zastínit inovace, vznešenost a jemnou technologickou aroganci Tesla. To je důvod, proč trhá žebříčky hodnocení již druhý rok po sobě. Během svého životního cyklu, automobily rychle stárnou. A jen koupě nového a novějšího modelu vám zajistí ty nejaktuálnější vychytávky. Tesla je ale jiná. Díky aktualizaci over-the-air softwaru má Model S, který sjel z linky v roce 2013, stále nové funkce. I přes počáteční obtíže při startu ukázaly zprávy našich předplatitelů průměrnou spolehlivost. Model S je technologický tour de force – vysoce výkonný elektrický vůz s reálným dojezdem a ještě k tomu je zabalený v luxusním balení.
Kompaktní vůz: Subaru Impreza
Řešení interiéru Impreza je ohromující. Především když posadíte přátelé (ty, u kterých chcete, aby vašimi přáteli zůstali) na zadní sedadla. Poslední vylepšení designu udělaly vnitřek téměř dokonalý. Řízení je mnohem pohodlnější, než u některých vozů ve vyšší cenové kategorii. Spotřeba je sice o dost vyšší, jako benefit ale získáte pohon všech čtyř kol.
Moc nemusíme neustálý hukot a ochablost samočinné převodovky, ale nutno uznat, že Subaru se snažilo tyto nedostatky odstranit. Konečně se také rozhoupalo k nutnosti informačního systému. Imprezia patří mezi dražší sedany, ale má svou hodnotu. Skvělé startovací auto.
Středně velký sedan: Subaru Legacy
Většina jsou vynikající zařízení – dělají svoji práci, ale jen málo lidí se ráno probudí s nadšením, že je mohou řídit. Legacy přesahuje všechna fádní očekávání a místo toho nabízí tiché, pohodlné a prostorné auto. Navíc s nejlepší jízdou mezi svými konkurenty. Spotřeba 11 litrů/ 100 km mu sice moc do karet nehraje, snaží se to vyvážit pohonem všech kol.
Před lety lidé kupovali Subaru, protože bylo praktické a pragmatické. V této chvíli je to prostě skvělé mainstreamové auto s mnoha přesahy. Pokud potřebujete spoustu místa na svůj náklad, Legacy je ta správná volba.