Pod kapotou elektromotor (nebo že by to byl hybrid?), díl IV.
Ford C-Max Hybrid
Ford vyvinul C-Max Hybrid s cílem, aby se stal "nejdostupnějším hybridním vozem v Americe". Model začíná v základní výbavě na ceně 25 200 dolarů.
Pohon předních kol zajišťuje 2-litrový Atkinson v kombinaci s elektromotorem a 1.4 kWh lithium-ion bateriemi dodává sílu 188hp (140kW). Nejvyšší rychlost v celo-elektrickém režimu je 100 km/h a v hybridním módu až 185 km/h.
Ford cílil svůj C-Max Hybrid především na to, aby byl ekonomičtější než Toyota Prius V.
Ford Fusion Hybrid
Ford Fusion Hybrid je hybridní verze oblíbeného sedanu Fusion, za kterým stojí společnost Ford Motor Company. Na americký trh byl vypuštěn v březnu 2009. Druhá generace Ford Fusion Hybrid se objevila v roce 2012 a 2013.
Ford Fusion Hybrid 2013 se může pochlubit funkcí asistenta a velkým množstvím technologií založených na senzorech, kamerách a radarech, které umožňují vozu “vidět a reagovat”. Fusion může řidiči pomoct udržet správnou pozici v jízdním pruhu (Lane Keeping System); přizpůsobuje rychlost vozu vzhledem k měnícím se dopravním podmínkám, a to díky adaptivnímu tempomatu.
Dále oplývá funkcí parkovacího asistenta, najde vhodné místo a pomůže řidiči zaparkovat. Nechybí ani systém sledující slepý bod a také dopravní značení.