Roadster 3.0
Pokrok v oblasti bateriových technologií pokračuje a stále se zvyšuje. A to hlavně díky naší zkušenosti s neustálým vylepšováním a optimalizací při vývoji Modelu S. Dlouho jsme byli natěšení, až všechno to, co jsme se naučili, vložíme do našeho prvního počinu. Toto nadšení nepolevilo a promítlo se do balení aktualizací Roadster 3.0. Ten sestává ze třech dominantních složek.
Baterie
Původní baterie v Roadsteru byla úplně první lithium-ion baterie, která byla kdy použita do dopravního prostředku. Jednalo se o nejmodernější řešení v roce 2008, od té doby se ale spoustu věcí změnilo. Tato technologie zažila obrovský nárůst. Vyvinuli jsme nový elektrický článek, který má o 31% větší kapacitu, nežten, který byl původně použitý v Roadsteru. Při použití tohoto nového elektrického článku jsme vytvořili baterie, které mohou poskytnout 70 kWh ve stejném balení jako originální.
Aerodynamika
Originální Roadster měl koeficient odporu vzduchu 0,36. Při použití moderních výpočetních metod očekáváme zlepšení o 15%, tedy výsledné číslo by mohlo být 0,31.