menuMENUHledat

4 věci, které jsem se naučil během 10 tisících mil s Tesla Model S

23.01.2015 09:28 | Autor: BP | Zdroj: fool.com, teslamotors facebook

4. Většina lidí nemá o značce Tesla ani páru

Tak nějak se zdá, že já i moje žena jsme neustálými terči neutuchajících otázek ohledně Tesly. Co mě ale překvapuje ještě o trochu víc, je, že často potkávám lidi, kteří o Tesle ani nikdy neslyšeli.

Jedna z nejčastějších otázek, kterou dostáváme od cizinců i přátel, zní: „Kdo vyrábí to auto?“ Jakmile vysvětlíme, že vůz je vyráběnou Teslou, otázka se změní: „No dobře, ale kdo dělá Teslu?“ Navíc většina lidí ani netuší, že momentálně Tesla vyrábí verzi dual motor Modelu S, že se síť Superchargerů neustále rozšiřuje a navíc nikdy neslyšeli o ničem takovém, jako je regenerační brzdění.

Musím přiznat, že řízení Modelu S po těch 10 tisíc mil mi dalo sílu věřit v budoucnost Tesly jako takové. Když řeknete, že řídíte celo-elektrický vůz, je to silné tvrzení. A pokud se spotřebitelé poučí o značce Tesla a cena nového Modelu 3 opravdu klesne tam, kam jí Tesla chce stlačit, poptávka jim urve ruce.

Investoři by si měli zapsat za uši, že nejsem sám ve svém optimismu o budoucnosti vozů Tesla. Ve skutečnosti (soudě hlavně podle tržní ceny), to na trhu vypadá jako by měla společnost na růžích ustláno.

Budoucnost vidím v elektromobilitě. A Tesla zatím sedí na pomyslném trůnu.

Originální článek napsal Daniel Sparks

Nahoru