„Autopilot se učí každým dnem,“ říkají majitelé
Dříve před zatáčkou nezpomalil. Teď už ano.
Tesla nedoporučuje využívat Autopilot na silnicích,kde je plno ostrých zatáček. To samozřejmě některé řidiče neodradí a zjevně se systém učí velmi rychle i v těchto případech.
Všiml jsem si, že ostrou zatáčku, která propouje západní I-80 se severní CA-113 v Davisu, vzal Model S v plné rychlosti a nebyl schopný zůstat ve svém pruhu. Vyhodnocení „Převezměte okamžitě kontrolu“ bylo dost resolutní. Po několika dalších projetí toutou zatáčkou se ale Autopilot naučil před ní zpomalit. A dnes neměl nejmenší problém ji projet. Stoprocentně se učí.
Majitel Modelu S s přezdívkou Khatsalano počítal, kolikrát musel Autopilot „zachránit“ (neboli převzít kontrolu na zákaldě upozornění) běhe denního dojíždění do práce. Napočítal 6 zachránění první den na trase dlouhé 38 km. Čtvrtý den převzal kontrolu jen jednou.