Napětí stoupá – Model S P85D vs. Audi RS 7 Sportback
Celkové hodnocení |
|||
Celkem | Audi | Tesla | |
Karoserie | |||
Místo vpředu | 100 | 88 | 85 |
Místo vzadu | 100 | 75 | 73 |
Přehled z auta | 70 | 53 | 50 |
Ovládání/ funkčnost | 100 | 85 | 83 |
Zavazadlový prostor | 100 | 53 | 81 |
Variabilita | 100 | 25 | 28 |
Užitkové zatížení | 50/30 | 25 | 21 |
Bezpečnostní výbava | 150 | 105 | 91 |
Kvalita zpracování | 100/100 | 188 | 182 |
Hodnocení kapitoly | 1 000 | 697 | 694 |
Jízdní komfort | |||
Pohodlí sedadel vpředu | 150 | 131 | 126 |
Pohodlí sedadel vzadu | 100 | 84 | 76 |
Ergonomie | 150 | 122 | 124 |
Hluk uvnitř | 50 | 37 | 40 |
Dojem z hlučnosti | 100 | 87 | 94 |
Klimatizace | 60 | 47 | 44 |
Odpružení (prázdný) | 200 | 136 | 142 |
Odpružení (naložený) | 200 | 138 | 146 |
Hodnocení kapitoly | 1 000 | 782 | 792 |
Motor/ převodovka | |||
Zrychlení | 150 | 146 | 145 |
Pružnost | 100 | - | - |
Maximální rychlost | 150 | 111 | 90 |
Řazení | 100 | 92 | 98 |
Rozdělení výkonu | 50 | 42 | 48 |
Kultivovanost | 100 | 90 | 98 |
Spotřeba | 325 | 129 | 266 |
Dojezd | 25 | 9 | 3 |
Hodnocení kapitoly | 1 000 | 619 | 748 |
Dynamika jízdy | |||
Okruh | 150 | 117 | 81 |
Slalom | 100 | 68 | 64 |
Řízení | 100 | 88 | 85 |
Rovná jízda | 50 | 41 | 40 |
Brzdy | 30 | 18 | 16 |
Brzdná dráha za studena | 150 | 101 | 110 |
Brzdná dráha za tepla | 150 | 113 | 106 |
Trakce | 100 | 85 | 90 |
Jistota jízdy | 150 | 136 | 142 |
Obratnost | 20 | 6 | 5 |
Hodnocení kapitoly | 1 000 | 773 | 739 |
Náklady/ životní prostředí | |||
Hodnocení ceny | 675 | 33 | 41 |
Ztráta na hodnotě | 50 | 2 | 2 |
Výbava | 25 | 23 | 23 |
Mediální systém | 50 | 41 | 30 |
Garance/ záruka | 50 | 28 | 32 |
Náklady na servis | 20 | 12 | 12 |
Daňové zatížení | 10 | 7 | 10 |
Pojištění | 40 | 18 | 9 |
Pohonné hmoty/ energie | 55 | 20 | 47 |
Emise | 25 | 20 | 24 |
Hodnocení kapitoly | 1 000 | 204 | 230 |
Celkem |
5 000 |
3 075 |
3 203 |
Umístění |
|
2 |
1 |
Fotografie “2013 Audi RS 7 Sportback” od “German Medeot” licencovaná pod CC BY 2.0.