Tesla v praxi XVII: Jak se stát členem programu "Destination Charging" II
Neodeslaná platba
Další část procesu probíhala hladce. Tesla akceptovala cenu a pogratulovala Markovi k přijetí do programu. Nabíječky měla přijít do pěti pracovních dní. Dá se předpokládat, že Tesla přijala Breaker Brewing do svého programu mimo jiné tak rychle právě z toho důvodu, proč Jen původně Marka kontaktovala. V okolí není ani Supercharger, ani jiná dobíjecí stanice a takové hluché místo je skvělé vyplnit.
Jakmile se nabíječky nainstalují, Tesla musí být informována. V tu jedinou chvíli se objevil zádrhel. Z jedné nebo druhé strany se objevil komunikační šum, ze kterého vyšlo, že se Tesla nedozvěděla, že je hotovo. Takže nikomu nazaplatila. Po nějaké době se Mark začal zajímat o platbu elektrikáři. Jakmile Jonathan zjistil, v čem je problém, rychle vše vyřešil a platbu poslal. Mark ale odhadl, že elektrikář musel počkat na svojí platbu asi 7-10 dní.
Breaker Brewing se stala oficiálním dobíjecím místem programu Destination Charging za 49 dní. (A to jsou do této doby započítány Vánoce, prázdniny i Nový rok!).
Doplňující otázky týkající se programu:
- Kolik šlo z vlastní kapsy? Nic
- Jak se vyřídily finance týkající se instalace? Tesla se spojila přímo s elektrikářem a zaplatila mu přímo
- Byl celý proces snadný? Extrémně
- Co dalšího? Mark e-mailoval také Nissanu a GM, zda mají obdobný program. Nikdo se zatím neozval.