Tesla v praxi XVII: Jak se stát členem programu "Destination Charging" II
V minulém díle Tesla v praxi zlanařila nadšená majitelka elektromobilu restauraci Breaker Brewing, aby se zapojila do programu “Destination Charging”. Ten nabízí alternativní možnosti dobíjení, které sice nejsou tak rychlé jako Superchargery, ale dokážou vyplnit mezeru právě mezi rychlodobíječkami. Jaký to byl krok z hlediska obchodu? Vyplatí se být členem tohoto programu? Jsou s instalací dobíjecího zařízení spojeny nějaké výdaje?
Jak se Breaker Brewing stalo členem programu Destination Charging?
Jak to všechno začalo? Jedna nadšená majitelka elektromobilu Tesla poslala jednoho dne e-mail majiteli pečlivě vybrané resturace, která byla ve výhodné lokalitě a měla svého ducha. Jen, majitelka Modelu S, navštívila společnost Breaker Brewing a promluvila si s majitelem Markem.
Ten později kontaktoval Tesla Destination Charging program a vyplnil žádost a přidání do programu. Jelikož vlastní malý, nezávislý podnik, jeho největší otázka byla, kolik bude muset investovat, aby se mohl stát členem programu. Jeho rozpočet pro takové rozšíření byl nula.
Jak porostou účty za elektřinu?
Celkem rychle (asi týden po tom, co žádost poslal), Tesla odpověděla. Přisvědčil, že si Tesla nejdříve prověřila umístění jeho restaurace a když zjistila, že je ve výborné lokalitě, sjednala telefonickou schůzku. Mark poskytl svou adresu hned v prvním kontaktu, protože rovnou věděl, že má nevyužité parkovací místo za budovou, kde by mohla být nabíječka nainstalována.
Jen nedalo moc přemlouvání, aby Mark začal o zapojení do programu uvažovat. Nejhlavnější pro něj bylo, jaké povinnosti to pro něj bude znamenat. Například jak moc porostou účty za elektřinu, z čeho se vlastně program skládá a jestli se Tesla zapojí či ne samotné instalace.